every thought in my head says no but every little piece of my heart says yes

då var heglen snart över igen... men dena helg har varit helt okej=) I fredags gick jag till stan efter skolan för att hyra en film, kännde mej duktig som tog det beslutet att gå dit själv, sen gick jag vidare till Edda där linus hade träning och väntade på att den träningen skulle ta slut så jag fick skjus hem,haha pallade inte gå hem när jag gått till stan (A) haha 
väl hemma åt jag sen drog jag vidare till Mikael, såg filmen jag hyrde, han hade tydligen sett den redan.. aja vi hade det trevligt iallafall.
I lördags gick jag på stan med Mikael och fick peka på massa kläder jag tyckte han skulle pröva han var ganska skeptisk till de mesta jag gav honom men tro det eller ej så passade han i det och köpte några av dom, haha, stolt =) 
Sen på kvällen for hela familjen till johanna och fanny och såg lite melodifestivalen, åt tacos och såg hot chick, trevligt trevligt=)
I dag har jag latat mej framför oc och gått till Mikael för att hämta min väska som jag inte har orkat ta hem någon annan dag. Så jag var där en liten stund sen nördat lite dator och nu är det träning snart, jag hoppas då den börjar kl5 för annars är blir jag en halv timme sen.. men jag tror den börjar 5..






haha varför lyckas jag se så " bra" ut på kort..? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0