En puss om dagen är bra för magen

Skolan idag var inte jobbig om vi säger så och snabbt gick det också. Efter skolan följde Mikael mej till Ica där jag skulle posta ett brev och han köpte choklad. Han var snäll och bjöd mej på några bitar=) Jag gick med honom nästan hela vägen hem till han sen sa vi hejdå och jag fortsate glatt i kylan hem till mej. På vägen gick min jacka typ sönder.. dragkedjan gick inte att stänga så jag fick gå omkring med öppen jacka, haha, kalt!
Men när jag väl kommit hem så satte jag mej och kollade på tekniken och konstaterade för mej själv att detta kommer att bli segt att lära sej.. när ska jag ha användning av vad en filklove är för någe?
Min kväll kommer nog att spenderas här tils topmodel börjar då ska jag nörda det i mitt rum för jag måste hålla mej undan enligt mamma som har tagit över vardagsrummet för hon en annan träningsnarkoman ska göra någe tränings shafs där ;)


Kommentarer
Postat av: Stina

naw vaa fiin header du har fått ;) inte för att drn andra inte var det men, "en puss om dagen är bra för magen" haha de 'r gölligt ;)

2009-02-10 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0