Är det min tanke hon ser eller dina röda kinder som avslöjar mer

Dagen har varit ganska skön, klockan 2 var det tårt ätning med dom som medverkade i välgörenhetsgalan, gott gott=) Efter det var jag och stina snälla och väntade med Jon på hans hämning, så vi satt och pratade lite om allt mellan himmel och jord.
Efter ,sprangning,sjungning,bergsklättring isnöberg och kasting i vägkanter så komme jag och stina till slut hem till henne och gjorde lite middag, det blev någon form av kyckningsallad med currysås=) sen latade vi oss vid tv och åt glass. Imorgon börjar skolan om igen efter en lång helg känns lite trögt.. aja

Pappa har fortfarade inte fixat bredbandet till min dator så jag är fast i mamma och pappas rum..


Stina och jon klagade på mitt fina grädd hjärta... 


Här är jag fast pga att pappa inte fixat bredbandet än


Äntligen var det fint väder ute!



Nu Missade jag 22.22 också... typiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0