Äntligen

Nu sitter jag i mitt rum, pappa har dragit en internetsladd till mitt rum, varför har han inte gjort det tidigare? Ikväll ska jag inte missa 22.22 jag har gjort i två kvällar irad fast än jag har intalat mej själv att jag inte ska missa det och suttit framför datorn och laddat men då börjar jag tänka på annat och så helt plötsligt är hon 22.25... Men ikväll ska jag inte missa det!

Träningen ikväll var kul och det gick bra, fortsätter vi så här så kommer vi nog få någe mer än brons medalj=). Det blir nog träning på torsdagar också.. ska jag vara ärlig känner jag inte peppen men det kanske är nödvändigt iallafall om vi vill komma till SM.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom just på att det var jag som tog bilden på headern :D!!!!!! WIEEEE

2009-02-12 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0