Alla <3 dag

vaknade av att mamma "smög" in i mitt rum och bytte internetsladen så hon kunde vara på internnet på den andra datorn.. Aja då steg jag upp och åt en halv apelsin, den var inge god, då åt jag lunch istället och alla andra i familjen for på stan och jag nördade lite tv och mat.
Sen har jag bara suttit här och familjen har kommit hem igen.
Just nu tycker jag att Mikaels match kan vara slut och sånt shafs så jag får vara med han snart=) 

Igår smälte jag och Mikael block choklad och hackade frukt och doppade, mums! Linnea och Johan fick också äta efter att ha hackat lite dom också=)
Sen såg vi lite film och åt gelehjärtan.

 

Nee nu ska jag försöka hitta på någe annat än och sitta här, men frågan är vad..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0