you fill my heart, you keep me breathing

jaadu en värd skoldag idag;) volleyboll cup, vårat lag var så duktiga så och snygga var dom också;) haha men iallafaal halv 10 var dom klara med deras matcher och vi hade inga lektioner efter det så sluatde halv tio idag men stannade till halv 11 och åt lunch på skolan efter det for jag till ica ochköpte glass. Efter att ha kämpat mej hem ( det är ju så jäkla kallt ute!) byte jag om till mjukiskläder, tog täcke och min glass och myste framför tv:n.

Imorgon äre fredag sen JULLOV!!!!!:D:D:D:D



känner att jag saknar pojken min ( och min mobil..lite iallafall...) och att jag är lagomt avnensjuk på linus som ska på julfest. seriöst dom var ju hur kul som helst dom där julfesterna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0