tråk innan jag ska ha möte med jhon blund

IDAG
När vaknade du? mor min ringde och väkte mej kvart över 11
Lunch? tacosoppa;)
Kvällsmat? gott bröd med god smörsak med smak;)
Bäst med dagen? stina=)
Sämst? massa tjat...
Vilka kläder hade du? Jeans, vitt linne, linus blåatröja, nu har jag bytt ut jeansen mot mjukisar;)
Vad gjorde du? julpysslat med stina, gjorte klart bananfudgen, följde pappa till ica, sett film


DU
Ögonfärg?
gröna
Hårfärg? röd/brunt
Längd? 162 
Är du nöjd med ditt utseende?  vissa dagar, vissa inte..;)
Hur gammal är du? 16
Beter du dig som det? haha hur ska man bete sej när man är 16..? 
Hur klär du dig? Som jag känner för

FAMILJ OCH VÄNNER
Har du många vänner?
Tillräckligt : )
Tycker du om dina vänner? såklart!<3
Hur många syskon har du och vad heter dem? jag har en broder vid namn Linus
Vad heter din mamma? Åsa
Pappa? Nisse ( åsa-nisse, haha jag vet kul...)
Har du husdjur? nee men vi hade en katt i krångfors, saknar henne
Hur många kusiner har du? 9 snart 10 ;)
Har du bra kontakt med släkten? Joodå, dom mesta iallafall 

SKOLAN
Vilken skola går du i?
kaplanskolan
Klass? TE1A, en fin klass om du frågar mej;)
Trivs du? Joodå=)
Vilka ämnen har du? för många tråkiga..
Har du bra betyg? haha på brännan hade jag ganska hyfsade men nu på kaplan är jag inte så säker...
När tar du studenten? om 2 och ett halft år typ;)
hur tar du dej till skolan? oftast cykel
Bästa läraren? Lars-Anders utan tvekan!
Sämsta? ska inte nämna något namn men dom som känner mej och går i min klass vet nog vem det är;)
Bästa ämnet? haha jaadu.. kanske bild?
Sämsta? FYSIK....

DIN STAD
Vart bor du?
Skellefteå
Trivs du? joodå
Har du alltid bott där? chjoue ( försökte stava det typiska norrlands ljudet..;) )
Hur många invånare är det? haha jaadu inte så överdrivet många iallafall;)
Hur många pizzerior har ni? många men inte lika många som vi har frisörer dom har vi överdrivet mycket av..
Har ni McDonalds, Max eller Burger King? Max.. saknar glassen på mc
Vart handlar du oftast? HM skulle jag tro, en bra affär det där;)



joodå men vad roligt med en liten lista så här en sen tisdags kväll ( var typ tvungen att fundera länge på vilken dag det var idag....haha) nu ska jag nog ta och se några vänner avsnitt innan jag går och lägger mej, sov sött dröm om alla små kryp du mött;)


Imorgon ska jag vara med denna pajk<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0