Love is so special because it´s the closest thing we have to magic

Tjenare tjeanre, har inte varit så bra på att blogga pga julfirande osv;) bror min köpte en ny mobil på mellandags rean och då tog jag hans gammla eftersom min inte har kommit tillbaka än och den här är bättre än den jag fått låna ( den är till och med bättre än min riktigta...haha)
Men idag blev det att stiga upp tidigt för att fara på julrean med min kära vän stina, kl 10 var vi där;) vi hittade fina saker både hon och jag. och en sak som jag köpte som jag tyker var lite kul var en zebra mönstrad pyjamas som typ var en shorts-dräss.. eller vad man kallar det, haha men den diggar jag iallafall;) Sen hände det är rolig sak med ett id kort men det ska vi inte gå in på, haha!;)  Men där vi ett for vi hem och sen dess har jag sett lite gossip girl och mumsat på glass, inte helt fel.
ikväll vet jag inte rikigt vad som händer men troligtvis blir det att se på film med bror min och käka godis och det är ju inte helt fel det=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0