4 advent

har gömt mej i mitt rum från alla små barn som springer omkring i vårat vardagsrum, mamma har bjudit hit henns kusiner och deras barn, så det är full rulle här;)

gårdag bjöd på pepparkaksbak hos mikael och sedan musik på musikfabriken. Simons band var jätte bra! =D det var massa härligt folk där också;) 
jag och Mikael for hem nån gång och då såg vi på polarexpressen för att få lite julstämmning men eftersom vi var så trötta orkade vi inte se hela(A)
vaknade vid 10 åt frukort och sedan blev det julbak, mysigt synd bara att jag var tvungen att fara hem..

just nu har jag ganska tråkigt och funderar på att gå och se vad lillebror gör;) ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0