Tattoo your name across my heart

Efter lunch for jag och mamma och köpte shafs till byron vi ska måla om, känns bra =) sen efter det for jag till Mikael, nästan direkt jag komme dit blev det att fara in på stan, jag bytte batteri på klockan, kollade in det nya gina ( det var stort) och hyrt film, det blev Love in manhattan, hoppas den är bra. Sen ikväll blire middag på matfesten och så blire att spela lite godispoker;) haha.
Just nu sitter jag i Mikaels rum och känner mej väldigt stolt över mej själv som har gjort klart all matte, och typ fattade vad jag höll på med=D




klädes byte;)haha


Kommentarer
Postat av: L.

haha Mikael är ju en riktig hottie!

2009-08-30 @ 14:40:27
URL: http://fannyho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0