Every night I rush to my bed With hopes that maybe I'll get a chance to see you when I close my eyes

Goddagens gott folk=)har nu kommit hem från husvags semester med familjen, mycket har vi hunnit med, shoppat, kört gocart, varit på anders zon museum, åkt massa bil, "åkt vasaloppet" , ätit gooood glass, varit så hungriga att hungern har bitit oss i tårna, badat, haft en sjuk bror, sett masa film, varit på någe ställe med saltkråkan feeling mm. En ganska så trevlig semester. BIlder kommer sen=)

Igår fick jag äntligen träffa min Mikael igen efter 10 dagar. Han fick följa med på farfars 75 års  födelsedag;) men vi tyckte inte det var så kul att vara med alla gamlingar så vi gick till krångfors=) jag visade mitt gammla hus och så gick vi ner till älven=)
på kvällen såg vi bridget jones och eftersom jag inte var hemma när han fyllde år fick han sitt paket=)

ska väl göra mej klar snart för att snart vara med efterlängtade stina! hare bra

 




Kommentarer
Postat av: linus

hallå! du får inte ta mina repliker! ;)

2009-08-11 @ 23:38:27
URL: http://linkenske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0