can I count on you if I fall apart?

Förutom att gympan idag gick skit och att halva mitt hår blev blött när jag duschade så har väl dagen varit ganska så bra. Vi har bara 3 lektioer på fredagar( engelska, gympa och cad) vilket är väldigt skönt!
 Min mobil har börjat lagga lite och jag hoppas att det räcker för att jag ska få en ny eftersom den fjärde gången den laggade skulle jag få en ny, vet inte varför alla andra får det efter tredje gången och jag ska få det efter fjärde... aja men vi får se hur det där blir.
Jag borde städa mitt rum också.. men bara för att jag borde betyder det inte att jag kommer att göra det.. men vi får se hur det blir med det också.
Peppar ikväll iallafall då jag ska vara med Lina och Stina=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0