Fredag..?

Var med Stina igår, vi möttes på mitten och som vanligt hamnade vi på stan. Jag hittade massa fina kläder men då har jag ju såklart inte pengar till det... Vi fikade gott fika på waynes, en god morotskaka faktiskt. Sen efter ett tag var man tvungen att fara hem och äta middag. Middagen bestod av köttfärssås och spagetti, sen for jag till stina. Vi spelade lite sims, haha, innan vi drog på ica. På vägen till Ica hittade vi en kasse full med pantburkar och eftersom  dom bara låg där på vägen så tänkte vi att vi kunde panta dom och käna lite pengar. Och det gjorde vi=) 15,20 kr men vi skänkte 2 kr till rädda barnen så 12,20 kr känade vi=) Vi köpte mega god glass och såg på sex and the city filmen, båda har sett den mins 4-5 gånger men den är fortfarande lika bra.
Idag är jag helt ensam hemma, jätte skönt! Jag älskar att vara hemma själv. Jag har bara tagit det lungt och har tänkt fortsätta med att ta det lungt, så hare bra nu ska jag gå och forstätta med mitt ta det lungtande;) 


Kommentarer
Postat av: Stima

Mkt trevvligt ;) tänk att vi alltid hammnar på stan höre du ;) andra hem?:D

2009-04-17 @ 16:38:23
Postat av: Anonym

tjänade

2009-04-18 @ 17:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0