True love is hard to find at least the one of youre kind

Det är piss väder idag.. man kan inte tro att det var strålade sol i går och att man kunde gå omkring i T-shirt.. aja nu försvinner snön iallafall=)
Jag och Lina gick på stan idag, vi hade först tänkt att hon skulle cykla med mej på pakethållaren men det gick inge bra så då skulle vi ta bussen men den körde en konstig väg så det blev att gå till stan iallafall, det var kallt och blött men ganska trevligt ändå=)
Vi gick och fikade på waynes ( premiär för Lina) Sen gick om kring på alla affärer man kan tänka sej och åkte hem med min far lite senare.
När jag komme hem somnade jag på soffan (A), har ätit och nu sitter jag här... vet inte riktigt vad jag ska göra här näst men någe kul ska jag väl försöka hitta på =)


Kommentarer
Postat av: L

det var jätte roligt att gå på stan! Nu får vi inte vänta lika länge innan vi är med varandra nästa gång! <3

2009-04-27 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0