jaadu..?

99 saker om mig själv


1. Fullständigt namn? Anna Catarina Linnéa Forssell
2. Exakt ålder? 14 år och 10 månader
3. Vart bor du? skellefteå
4. Bor tillsammans med? Mamma,pappa och min broder
5. Husdjur? nee tyvärr
6. Färg på ditt hus? Rosa, haha
7. När är du född? 3 november 1993
8. Klass? 9a
9. Vilket år tar du studenten?  det är då typ långt kvar
10. Något jobb? nope
11. När ska du sova ikväll? jadu... när jag vill sova?
13. Duschat idag? japp efter träningen
14. Kramat någon idag? joodå, krama mera! haha
15. Pussat någon idag? nee..
16. Vad har du ätit? Mackor i mackjärn, Subway macka, ben and jerry glass, banan och biff o ris.
17. Dagens klädsel? jeans, rosa linne, linus långtröja och sjal. Nu Mjukis byxor, t-shirt.
19. Dagens sötnos? Stina
20. Dagens roligaste? Linnéa och Stina chafs, haha=)
21. Har du många vänner? Jodå det har jag väl
22. Hur många har du kysst? Hurså?  
23. Vem kramade du senast? Stina
24. Hur många vill du ha sex med? haha!! 
25. Hur många har varit otrogna med dig? Konstig fråga...
27. Har du pojk-/flickvän? japp<3
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mormor
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Stina " aha då kommer jag typ nu;) äru hemma då?"

FAVORIT:
32. Låt? ingen fört illfället
33. Mat? Tacos!=)
34. Dryck? Fanta free eller vatten
37. Stad? haha typ skellefteå?
38. Land? haha Italien kanske eller Frankrike?
39. Ämne i skolan? musik och Hk skulle jag tro=)
40. År? 2007 eller 2008


SENASTE:

42. Personen du kysste? Mikael
43. Gången du spydde? haha, minns inte äns
44. Gången du grät? jadu, när var det? 
45. Pizzan du åt? en Hawaii typ förra fredagen
46. Gången du var i Göteborg? Har aldrig varit där
47. Gången du var i Stockholm? Agusti, när vi mellan landade mellan hemma och mallorca
48. Gången du var full? aldrig
49. Gången du var hög? aldrig
50. Personen som såg dig gråta? ingen aning 


ANTINGEN ELLER:

52. Hund eller katt? katt
53. Utkväll eller hemma och mysa? beror på med vem/vilka
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel, Wii Mario kart,haha
55. Singel eller upptagen? Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? ehh ..?
58. Ragga eller bli uppraggad? haha uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? jaadu, jag vet inte vad jag ska säga..
60. Svart hår eller blont? Jag säger nog blont
61. Blåa ögon eller bruna? bruna är fina=)
62. Choklad eller lakrits? choklad. mums.
63. Göteborg eller Stockholm? Har aldrig varit i götegorg så kanske stockholm då
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger hänt
65. Coca-Cola eller Fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? Pizza men kebab är gott det med
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? älskas
69. Leva eller dö? leva!!


ANTAL:

71. Personer du hatar? Några personer som inte ska nämnas vid namn
72. Personer som sagt jag älskar dig? jadu.. några=)
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? haha!
74. Glassar du ätit på en dag? 2  tror jag visst
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 2 typ
76. Gånger du haft minnesluckor? jag har typ dåligt minne kan ibland vara svårt att komma ihåg vad jag åt för middag dagen innnan, haha men det händer inte så ofta
77. Piercingar har du? 3 i öronen
78. Personer du saknar just nu? några st.
79. Gånger ditt hjärta brustit? någon gång

VEM:

80. Vill du kyssa nu? En söt pojke vid namn Mikael
81. Ska du träffa imorgon? Alla i skolan
82. Sjöng du senast för? mig själv, haha.
83. Hade du senast en msnkonversation med? Simon skulle jag tro
84. Spelade du tv-spel med senast? Mig själv, haha
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Varför inte Mikael= )
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen just nu...
87. Förtjänar att dö? ingen förtjänar det.
89. Vill du sova brevid inatt? Mikael= )


VAD:
90. Gör dig glad? haha mycket!
91. Gör dig ledsen? några saker här i världen 
92. Vad vill du helst göra nu? jadu.. sova? 
93. Önskar du att du slapp? läxor
94. Vill du ha nu? pengar skulle inte skada
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar!  
96. Längtar du till?  i november och december händer det roliga saker=) 
97. Tycker du om dina betyg? Joodå=)
98. Ångrar du i ditt liv? alla gör saker dom ångrar och det jag ångrar är bara små saker
99. Är det bästa som har hänt dig? Många saker och några personer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0