Torsdag

Skolan gick ganska trögt, var trött och hade ont i huvet. Dagens höjdpunkt var på No:n då vi fick prova på att vara blinda, var ganska så kul att bli ledd av Lina då man inte ser någon ting! haha 
Efter skolan följde Mikael mej hem, vi åt mackor med ost på som linus hade glömt att ställa in i morse så den hade stått framme hela dagen, så den var mjuk men gick att äta i alla fall.
Nu ikväll ska jag göra lite So sen blire idol och Heroes som nog är världens bästa program!

Gårdagens träning blev inte riktigt som planerat, vi fick oss inte in i rumet där vi tränar men gymet var öppet så vi gymade lite och slutade typ 10 i 8. Då han jag hem och ge mikael engelska glosora som han hade glömt sen se idol och heroes utan att behöva stressa hem det känndes bra=) något som känndes minde bra var att jag idag fick veta att Emil hade sett mej när jag sprang på springbandet på träningen igår, kan inte ha varit den mest vackraste synen han sett,haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0