Onsdag

Idag kan man inte säga att det har varit en jobbig dag, först So sen slöjd men då skulle vi på utstälning så vi får på den och komme tillbaka till skolan en timme innan lunch och då fick man göra vad man ville och då gick jag och Lina till Cafeterian och satt där och pratde fram till lunch efter lunch, matte sen slutade vi tio över 1=)
Jag for hem och skulle vara duktig och göra läxa men det gick inge bra och så la datorn av två gånger... jag tror inte den mår så bra...
20 över 3 komme stina och vi tog en promenix och pratade om allt mellan himmel och jord och nu är det snart dax för träning, jag hoppas vi får oss in den här gången=)
Ikväll är det inge Heroes! Hur kan dom byta ut det programet mot typ Oskyldigt dömd?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0