jadu

Jag trodde kvällen skulle bli en mega tråkigt kväll framför tv:n för mej själv men då smsade min räddande ängel Stina=) och ville hitta på någe.
Vi har sett idol och brottats med hennes kusiner som var lite väl överspidade... haha.
Imorgon har jag bara sv och slöjd sen drar jag till umeå och kollar svanskotan, kommer bli stressigt i morgon!
skola, umeå, plugga läxa i bilen, svanskotesaken, mer plugg på läxor, hem och äta och sedan ledarutbildning.
I helgen blir jag övergiven.. Lina, Mikael och celina drar till boden för att spela innebandy.. hmm.. men jag och stina ska kanske vara ledare för någe konfa sak på lördag så den dagen har jag någe att göra iallafall, men hur ska jag överleva en hel helg utan Mikael..?
Men nu ska vi vara glada det är ett tag kvar tills jag blir övergiven och jag har ju stina=)


Min mobil tar inte så bra bilder.. haha


Linnéa i ett nöt skal;)



Äre bara jag som tycker det är jätte fint när dom har hängt upp ljus sakerna?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0