var är mitt halva huvud?!

Det känns som om skolan håller på att äta upp mej, jag tror mitt halva huvud är uppätet iallafall... Idag har jag gjort spanska läxa, engelska läxa, musik och övat till so provet som är i morgon som vi inte har fått typ någon tid att öva till...
Vi hade oförberett prov i engelska i dag också.. vårat fjärde oförberedda prov i nian. Vi har haft i Matte, fysik, spanska och nu engelska.
Humöret har gott upp och ner idag från ena stunden jätte negg till en glad skrattande Linnéa, haha. Nu efter skolan har jag bara gjort läxor och lite tv men jag belönade mej själv med lite dator efter som jag varit så duktig, haha. Men musiken gav jag upp med för det lät för staskigt, jag lovar du hade inte velat höra, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0