Måndag

Vi hade orgentering på gympan idag, jag och lina var jätte duktiga och hittade 3 st fast vi hittade dom mest pågrund av att vi följde efter Mikael och Simon lite, hihi.
Dagen gick väl ganska fort sen efter skolan for jag och Jon på någe möte för vi ska sjunga på en välgerenhetsgala. Det var gasnak så trevligt=) så nu ska jag hitta en sång jag ska sjunga... några förslag?=)
Sen hem och äta och dra till Mikael där Laestander var och stämde min gittar, BRA, TACK !=D för nu kan jag äntligen börja öva lite till musiken, nu gäller det bara att jag ska ta mej till att göra det också,haha.
Vi fick Prao platserna också, jag hamnade på medleskolansförskola.. Jag hoppas det är kul men jag fick då bra tider, 8-3. Erik fick från 7 till 4, haha! Men nu ska vi inte vara skadeglada.. hihi.




Så här kul hade vi på fysiken idag att vi tejpade ihop Simons mun ;P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0