Måndag


Idag har jag varit ett äpple men säg det inte till någon..;) hihi


Måndagar är alltid trögast att gå upp på...men jag lyckades ialla fall. Kollade på min arm och där såg jag lite blod, hade asså blött näsblod under natten men det gick ju att tvätta bort , sen vid frukorsten fick jag närblod också så då satt jag där men mina mackor och blöde näsblod och hade hicka, haha vilken lyckad morgon ;) . Jag blöde en massa näsblod i går kväll också.. mådde lite illa på skolan men efter gympan förvann det, vi hade volleyboll och mitt lag var nog det sämta,kan vara för att som hade mej i laget, haha, och såklart började jag blöda näsblod igen! haha hur lyckas man?
Efter skolan for jag och Jon på mötes shafset för välgörenhets galan, som jag toltalt glömmt bort var idag, trevligt var det, vi satt och pratade och fick goda skorpor=)
Övat på gitarren har jag också, nu börjar det låta ganska så bra, tycker då jag=)
Stina komme hit och vi pluggade musik ( teori) och bakade en jätte äklig kalddkaka! blä... ett hett tips använnd inte sirap om sockret är slut! då är det bättre att inte göra någon kladd kaka alls...
Men lite bättre har man blivit på teorin nu iallafall och vi hade en trevlig kväll=) Det var någon som plingade på så jag gick dit och öppnade men ingen var där.. vi blev skit skraja fast det säkert vara några barn från våran gata men,hihi. lite läskigt var det ;P
Linnéa är glad!=) veckan kommer att bli bra=) hahah
Längtar till på fredag då blire high school musical =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0