Jag ska leva i allevighet även om jag ska dö på kuppen!

Tjosan=) just nu är jag på jätte bra humör! i morgon äre fredag, helg och massa kul! Något som är minde kul är att jag värkligen måste skärpa mej i skolan... mina betyg kommer att gå åt skogen... hmm... jag har inte varit bra på att göra läxorna och proven har gått skit... fast än det var oförbereda prov men ändå...och jag har fått stressa till 3 träningar i rad för jag inte har orkat hålla koll på tiden... hmm men jag ska se till så att det blir en ändrig på det! Och nu ska vi vara glada=) Estetisk musik hade en show för oss i dag och den var bara inte lite bra! usch vad sugen man blir på att gå Estetisk musik nu! Det såg så himla kul ut!
Efter skolan for jag och Mikael på stan, han var väldigt "glad" på mej för att jag hade fått honom att följa med men islutändan hade han kul,haha. Vi gick om kring och kollade på alla affärer och när vi hade varit på alla trodde han att vi skulle hem men neejdå då skulle vi ju till alla affärer där jag hade sett något jag kanske ville ha, haha, stakaren. Men jag hittade en svart klänning som räcker till knäna, den ska jag ha på välgörenhetsgalan. Sen skulle vi ta död på en halv timme för halv 6 skulle vi hämta ut biljeterna till High school musical som det blir imorgn, pepp pepp!=) så vi gick och strosade omkring, tillslut var klockan halv 6 och vi gick dit och ställde oss i kö. Det blir min tur och hon säger hur mycket jag ska betala, jag ger henne alla pengar som jag har då säger hon, "det kostar en tia när man har bokat, så jag behöver en tia till.."   
ojj.. tänkte jag och började gräva i mina fickor och hittade 8,50 kr då sa den snälla tjejen bakom kassan "men jag kan ta bort bokningen för den här gången så att det blir 10 kr biligare"
Tack!<3 tänk om hon hade varit en sur tant som sagt att jag skulle vara tvungen att fixa 1,50 annrs skulle hon ta bort alting? haha men som tur var det ju ingen sån=)
Nu på kvällen har stina varit här och vi skulle plugga men det gick som det gick... spanska provet är ganska långt bort eller hur? så då behöver vi inte plugga till det nu ;) Det blev kladdkaka istället, en god denna gång=) Sen kl 9 började mitt liv, heroes!<3 sista avsnittet! hur ska jag överleva?!  Finns bara en person som förstår mej i detta ämne får ta ett snack med denna fina person i morgon på skolan och klaga på tv 4 som inte vill visa 3:e sesongen fören nästa år!? när dom i Usa typ är på 6:e? eller jag vet inte hur många sesonger det finns men många finns det i alla fall... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0