hihih

Två killar ~13 sitter och väntar på buss 520 mot Gråbo.
Kille 1: ...och jag ba, vadå har du PMS eller?
Kille 2: Vad är PMS för nåt?
Kille 1: Jag kan inte säga det här, säger sen...
Kille 2: Det är en sjukdom eller hur?
Kille 1: Jag säger sen!
Kille 2: Visst är det sånt som jag fick typ i sexan?
Kille 1: Vad var det då?
Kille 2: Vet inte vad det kallas, jag kallar det typ rått utbrott...
Kille 1: Nä det är inte det... Jag kan skriva det här.
Killen tar upp mobilen och börjar skriva.
 


www.tjuvlyssnat.se


Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan!



Var med och tävla om en Blueberry Curl Volume Mascara!



Följ instruktionerna på min blogg :)

2008-10-21 @ 16:48:23
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0