haha vad gör man inte när man inte har så mycket att göra?

MOBILTEST

HAR DU PUSSAT NR 2?
Alexandra, nej

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Frida Jakobsson, kompisar =)

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
Johanna min tränare, joo men varför inte nästa träning som är på söndag

ÄR NR 8 SÖT?
Carro joo då =)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33?
Julia gradin, Minns inte träffade henne på dagis


NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
Celina, Jag vet inte när hon och jag var mini små iallafall

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG ?
Farmor, Vetinte

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Fanny H,  nja men vi känner varan om man säger så ;)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
nejnej

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
 Bertil, Onej!

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Morfar, typ hur jag mår osv

KÄNNER DU NR 1?
Alexandra, joodå=)


SKULLE DU KUNNA GE NR 15 EN KRAM?    
Freddy,SÅklart =) Men alla som vill ha en kram kan få en det är bara att säga till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0