Åke din klant=sant

Haha läste lite bert och han är på semester i Spaninen.

"Nästa sak som hände var informationsträff. Vi skulle ta reda på allt som vi var tvungade att göra under dom här två veckorna.
Åke och jag hade bestämt att vi skulle gå dit och klaga på allting. Vi skulle vara reblliska och galna. Det vågade vi inte. För det första hade vi inget att klaga på, och för det andra så fattade vi inte vad reseledarna sa för hon pratade tyska hela tiden. Åke och jag satt längts fram och kännde oss fåniga. När skulle de börja informera på svenska?
svaret blev: Aldrig.
Vi hade nämligen gått fel och hamnat på den tyska informationsträffen. Inte undrapå att det pratade tyska, alltså. Mot slutet av informationsträffen kännde vi oss hjärndöda. Vi satt som två svenska fån och bara glodde på en person som pratade obegriplig tyska. Tillråga på allt så frågade reseledaren någon ting på tyska. Vi visste att nu skulle det avslöjas att vi inte var tyskar. Vi var svenska spioner. Vad skulle vi säga ? Vi kunde inte ett ord på tyska. Hela gruppen väntade på vårat svar. Åke och jag svetades. Tillslut brast allt för Åke. Han ställde sej upp och hytte med näven mot reseledaren. Och sa.
- Jaa, men Heil Hitler då, För FAAN!!!
Nu är vi de mest hatade svenskarna i hela tyskland. Tack, Åke. Åke och jag vet inte hur vi ska lyckas överleva två veckor på samma semesteranläggning som alla de där tyskarna vi måste förmodligen maskera oss till två turkar eller något annat neturalt. "

Åke din klant =sant


Kommentarer
Postat av: Mikael

Så jävla nice=), Haha skrattade ihjäl mig :P, Hehe xD

2008-10-22 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0