snart helg =)

Nu har känslan äntligen kommit, den där efterlängtade känslan som jag inte har kännt på väldigt länge... känslan av att inte behöva göra någon ting! Engelska provet är klart, spanska läxan är klar, so:n är klar, biologin har jag inte redovisat men jag kan det nu=)
Oskar ägde idag på no:n när han skulle redovisa, haha, han fick alla att ligga på bänkarna och skratta och ändå fick han fram all information, snälla vi byter ut crister mot han? =)
Jag är sjukt pepp på bion i morgon!=) men jag vet att jag inte kommer att tycka att den är lika bra som boken men iallafall jag är ju och ser den med roliga folk.
Men Mikael komme inte till skolan idag det är som ganska så jätte tomt utan han, men han ska komma imorgon=) hoppas jag...
Humöret är bra idag, blir bara en slappkväll tror jag typ framför tvn eller datorn.
en gammal bild på mej och stina när vi var i Luleå i sommras=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0