sista dagen som fjortis

Haha japp i morgon blir jag 15 år, äntligen! =) fast nu när jag blir 15 så blir typ alla andra 16...  Idag har jag bara slappat och pluggat till spanksan, det går väl framåt sen har jag pratat lite med stina som är sjuk.. inge bra, hon måste bli frisk vem ska jag annars göra alla mina hyss med? ;)
Vi ska byta golv i massa rum så vi måste flytta ut alla möbler till varadagsrummet och då har inte datorn någon stanns att vara så jag offrade mej att ha den i mitt rum, så där kommer den att stå dom närmaste dagarna=)
Sen känner jag att jag vill ha en stor kram av en viss person men jag får nog vänta till imorgon, hoppas jag överlever, hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0