orkar inte...

någe mer skola! har  suttit från att jag komme hem 15.06 till nu 20.17 ( med lite avbrott av mat och lite annat men i stort sätt bara plugg..)
Engelska,so, no, slöjd och i morgon blire mer engelska, spanska och no... skolan tar död på mej! Men när denna vecka är slut äre inte så mycket jobbig tror jag om nu inte lärarna kommer på att dom ska plåga oss ännu mer...
Peppar iallafall till på fredag då jag ska på bio och se Twilight   som jag har jätte höga förväntningar på för jag har läst boken och jag älskade den, så nu när jag ska se filmen kommer jag bli besviken för att den inte kommer att vara lika bra som boken, men folk som har sett den säger att den är jätte bra så jag Peppar fredag! =)
Jag har städat mitt rum också mamma tyckte det var stökigt jag förstår inte vad hon menar...


men det kanske blev lite snyggare efter åt iallafall men jag trivs i mitt stökiga rum...




skolan i dag gick väl bra, var typ på bra humör hela dagen och svenska var kul, men jag tänkter inte säga varför ;)
Linus har fått feber och smittar han mej är han inte uppskatad på denna jord och mikael är också sjuk..=(  hoppas han blir frisk snart! han måste vara frisk till på fredag annars är inte han så uppskatad i denna värld häller...

Luleå med stina i helgen var jätte kul! 08.05 gick bussen till luleå och vi tjolrade oss och tog massa kort och vi hade ingen aning om hur mycket folk det var på busses för vi satt längst fram och pratade ganska högt så lite pinsamt blev det sen men, men vi är vana;)
Jag köpte en tunika, randig tröja med uringning i ryggen, en kjol, en väska och ett nagelack. och jag har 600 kr kvar! jippie=) vad ska man hitta på för kul för dom då?
klockan 15.00 gick bussen hem igen, när vi komme till busstatioen hade jag inte min påse, så jag frågade stina om hon hade den, nee säger hon. shit... då har jag glömt den någon stanns, så vi fick springa runt i massa affärer vi varit i och fråga men ingen hade sett den. Då när vi var på sista affären säger stina, Men här är ju din påse..!
Då har hon alltså hållt i den hela tiden medans vi har sprungit omkring och letat, haha typsikt stina?
haha men när vi komme hem hyrde vi film och köpte godis sen fick vi hämtning hem till henne och gjorde taco tallrik till middag sen drog vi till varuträsk där dom lanade, vi  såg massa filmer och åt godis, for hem sen på söndagen just innnan 3, åt middag hos mormor sen träning, en trevlig helg var det =)

 hur hade dom tänkt att man ska använda denna klämma? haha


med lite fantasi kan man se att det är ett hjärta



haha nu ska jag koppla bort all skola från mitt huvud och lägga mej framför tv:n

Kommentarer
Postat av: Jon

Asså :D är ni typ på G eller (a)?

2008-11-19 @ 19:39:07
URL: http://metrobloggen.se/jonolono

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0