använd kondom varje timme föds en ny lärare

Vi hade matteprov idag, det känndes som att det gick bra men igår känndes det inte bra så jag fick ringa till Mikael och be honom förklara för mej, stackarn jag är ju jätte trög tänkt! haha men han lyckades få mej att fatta lite gran iallafall=) Vi fick klass tröjorna i dag också " ingen hjärna men ändå stjärna" ståre på dom, haha, och alla våra namn på baksidan=)
   haha så dom här har nästan hela min klass gått omkring i idag

I morgon skulle vi gå på teater, ha sovmorgon till kl 10 och äta på stan men nu sista lektionen fick vi veta att det blev inställt på grund av sjukdom.. jippie så vanliga lektioner i morgon då.. Jag belv så irriterad på våran teknik lärare, jag hade ritat det han ville att jag skulle rita men bara typ på andra sidan av paperet då var jag tvungen att rita om allt... jippie

Efter skolan for jag till mikael, simon skulle också med men sen komme han på att han skulle ju få sin dator idag så då kunde han inte vara med mikael idag, data nörd, haha, han skulle fixa wow till datorn. I morgon kommer wotlk det nya wow så dom kommer att nörda det mer än dom redan gör, i helgen ska dom lana från fredag-söndag, hur orkar dom är min fråga?  haha men dom har ju kul iallafall.
Jag var hos mikael tills han skulle äta sen på träning så då gick jag hem och åt. nu sitter jag här och min kväll kommer att bestå av tv, tv, tv . haha och så borde jag göra engelska... men orkar jag det? njee...




så här kul hade jag och Lina på tekniken idag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0