Måndag

"regnet det bara öser ner..." det är en låt som har passat vädret i dag för det har värkligen regnat! Jag har varit med Lina i dag och det var kul, hon har varit på Gotiha så jag har inte träffat henne på ett tag. Vi gjorde smootihe med blåbär i och jag fick blåbärs fläckar på armen som jag inte får bort, hihi. Vi satte oss framför tv:n och blev jätte sugna på ben and jarry glass men det öste bara ner regn så att cykla till hemmakväll var inte så lockande. Så vi betsämmde oss för att göra en Lina och Linnéa special. Vi tog vanilj glass och massa choklad godisar och blandade, det kanske inte var lika gott som ben and jerry men det var gott i alla fall. Medans vi åt våran Lina och Linnéa special såg vi på Grease.

jag ska gå och se film nu, hare bra, kram


Kommentarer
Postat av: Jon

Haha låter gött ;D

2008-07-21 @ 21:16:55
Postat av: Mikael

Nice :D

Låter ju roligt, Älskar dig! <3

2008-07-24 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0