En trevlig kväll

Middagen var jätte trevlig, vi åt på flotten eller vad det kallas nedanför brinken. Maten var god och det var en kille som var där och sjöng som var jätte duktig=) Han hade som en behaglig röst att lyssna på. Det var tur att vi hade bokat bord för det komme väldigt mycke folk. vi sat ute och det dumma med det är att man får röka där... det är inte det mysigaste om folk siter och röker medans man äter... Man borde inte få röka på resturanger...

Sen efter det for jag till mikael och vi.. jaa vi gjorde inte så mycket typ var mest bara med varan och så.






min broder;P


Kommentarer
Postat av: linus

du har många stav fel!!! hihihihi:>

2008-07-26 @ 10:18:52
Postat av: Mikael

Haha jepp :P, Nice du har skrivit om mig btw ;P

2008-07-26 @ 18:03:42
Postat av: Jon

Jag såg inga stavfel :o !

2008-07-27 @ 10:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0