Hejsan=)

Idag har jag varit på bra humör=) Men jag är  stessad för julfesten.. om man ska göra någe måste man anmäla sej i veckan och vet inte äns vad jag ska sjunga och om jag ska sjunga... hmm... Men iallafall efter skolan var mikael snäll och följde mej till stan för att kolla om min kläning fanns i en annan storlek, det gjorde den inte så jag lämnade tillbax den. Då måste jag börja leta igen. Efter det gick vi till hans pappas jobb och drack choklad! mums!<3 hihi det var jätte gott och jätte varmt...
klockan 5 får vi där ifrån  och då tänkte vi yes han har glömt att mikaels träning börjar kl 5, med det hade han inte... för träningen började tydligen 7.. aja jag hann äta där och vara med han en liten stund innan han var tvungen att fara hem och nu har jag bara suttit vid datorn när jag igentligen borde träna på so:n som jag ska redovisa i morgon.. kanske ska göra det nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0