har inte så mycket att göra...

Har du någonsin mjölkat en ko?
Nee, jag har inte mjölkar en ko, men skulle typ vara kul att göra det någon gång, haha
Har du någonsin vunnit en tävling och fått ett pris?
Jag har vunnit en ganska stor nalle på pdol när jag var mindre
Vad gjorde du för 30 minuter sen
spelade GH4 =)
Helt ärligt, Vem sa sist att han/hon älskade dig?
Det måste ha varit Mikael
Vilken restaurang åt du på sist?
Lilla kina!
Vem pratade du med i telefon sist?
En av linus kompisar som sökte linus men han var inte hemma 
Hade du roligt förre helgen?
Joodå! =)
Har du någonsin krypit genom ett fönster?
Joodå.. haha
Vad spenderar du mest pengar på?
jaaduu... kläder kanske?=)
Vad gjorde du 01.00 söndagmorgon?
Jag låg nog i min säng och nörd läste " breaking dawn"
Har du kysst någon över 30?
haha nee skulle inte tro det
Har du kysst mer än 10 personer?
skulle inte tro det häller
Finns det hemligheter du aldrig skulle kunna berätta för dina föräldrar?
haha jaa!
Tycker du om dig själv?
Joodå ibland
Finns det någon du har någonting otalt med?
hmm.. vet inte
Finns det saker i ditt förflutna du skulle vilja gå tillbaka och ändra?
joodå
Är du en känslig människa?
Njaa, det beror på..
Vad kan alltid få dig att må lite bättre?
Musik och trevligt folk=)
Blev du bortskämd som liten?
Haha nee det skulle jag inte tro
har du fortfarande kvar kort på dig och ditt ex?
haha jag tror inte det finns några kort på oss
Tycker du om att gosa?
Såklart!
Vem kramade dig sist?
säkert mamma
Har du någonsin på dig killkläder?
haha joo jag brukar sno mikaels kläder (A)
Har någon någosin spridit ett elakt rykte om dig?
Nope
Har någon av dina nuvarande bästa kompisar snackat skit om dig?
Jag hoppas inte det
Civiltillstånd?
Pojkvän=)
Om du får en dotter, vad ska hon heta?
Jaadu någe fint kanske=)
Planer för sommaren 2009?
Bli brun och ha kul skulle inte sitta fel=)
Har du fortfarande kontakt med några av dina expojkvänner?
Njee
Om du bara fick äta en sak i resten av ditt liv, vad skulle det vara?
Shit vad tråkigt att bara äta en sak...
Har någon av dina vänner fått dig att gråta?
Kanske.. vet inte riktigt
Vad har du för relation med personen du sist skickade ett sms till?
Det var till Mikael, han är en söt liten prick
Har du kysst någon som börjar på bokstaven S?
njee det tror jag inte
Har du lätt för att ge folk en andra chans?
¨Joo det har jag nog
När såg du sist dina far/mor föräldrar?
Farmor och farfar på julafton, mormor träffade jag på stan för någon dag sen, morfar träffade jag i förrgår
Är du avundsjuk på någon?
Joodå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0