Tjollahoppsan

Nu är jag jätte uppskatad av pappa som också vill ha datorn men han får snällt vänta eller så tycket jag att han kan få köpa en bärbar dator åt mej så att han får den här datorn lite mer. Jag tror Linnéa har gått och blivit förkyld... är trött , ont i huvudet och ont i ögonen, brukar vara tecken på förkylning för min del iallafall.
Idag efter skolan gick jag till mikael och vi spelade nintendo 64, det hade jag när jag var liten och dom har det spelet som var min favorit och fortfarande är, hann tyvär inte spela så länge för då skulle vi in på stan och kolla pjäxor till mikael eller han skulle stå i pjäxorna i ca 20 min och han ville inte stå där helt ensamm så eftersom jag är en snäll och förstående flickvän var jag där och stog med honom som moraliskt stöd efter det for vi hem till mej och då fick jag den mobilen som jag får låna, den är lite mer highteck än min gammla nokia som jag har haft idag men inte mycket mer.Det ända som är skillanden är att denna har färg. Aja jag får väl stå ut med denna ett tag innan jag får tillbax min egna=)
Det var tydligen imorgon som jag skulle klippa mej och färga håret, det var ju trevligt, hoppas det blir bra=) nu ska jag vara snäll och ge pappa datorn.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Haha du är söt <3

2008-12-25 @ 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0