Tisdag?

Jag kan väl säga att nu när det är lov har jag ingen koll på vad det är för dag men i dag avr det tydligen tisdag, trevligt, trevligt=)
Min dag igår bestog av massa oc, såg minst 5 stycken på rak medans jag städade min garderob.. det tog väldigt lång tid, jag blev klar nu i morse;)  Jag tror jag hade feber igår, jag bombade mej med alvedon och ipren så det inte skulle kännas så mycket, mitt huvud började kännas lite luddigt på någe sätt...haha. Jag ringde till stina för jag ville prata av mej men då hade den lilla skiten farit till umeå och shoppat.. jag vill också shoppa, vill ha massa nya saker men då är problemet att jag har inte så mycket pengar..
Igår på kvällen for hela familjen till Celina, vi åt från frasses, jag och Celina tog en frasse box, vi fick en jätte fin liten kamera och om man kollar in i kameran och klickar så kommer det upp olika djur.
Vi spelade guitar hero 4 men bara med gitarr men det var kul=)  Vi gick ut och åkte i amos baken sen la vi oss och kollade på stjärnorna, jag såg 3 stjärnfall! =D  det var jätte häftigt!

Idag har jag städat mitt rum sen nördat dator sen någon gång ska jag vara med Mikael, han ska typ köpa GH4 med trummor och kompani då ska jag äga ut honom i det;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0