Tisdag i dag

Jag saknar min mobil... =( Hoppas jag får tillbax den snart. Efter skolan (som inte var någe jobbig alls idag)så for jag och lina på stan=)  Jag köpte en julklapp till Mikael och Stina, känns jätte bra för nu har jag typ köpt till alla. Sen hittade jag ett par jeans som mamma ska gå in och köpa i morgon men jag hittade ingen klänning till julfesten.. Så jag får dyka ner i min garederob och kanske mammas för att hitta något att ha på mej på torsdag. Aja vet inte om jag vill sjunga på julfesten vi får se..
Imorgon är det iallafall sista dagen som vi har skola sen på torsdag äre bara spel och fika, på vkällen julfest sen väldigt efterlängtade jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0