Lördag

Igår vare fredag och lucia på skolan. Det gick mycket bättre än jag trott, men ajjj vad ont jag fick i fötterna! Efter allt lucia tågande så gick jag och mikael hem till mikael och åt mackor, vi hade tänkt spela lite nintendo 64 men det blev inte av någon anledning... Vi gick till mej och åt middag, av den anledningen att det var godare mat hos mej, sen gick vi tillbax till han och såg idol=)
Idag är det lördag, jag sovde till 11 och åt lunch fram tills nu har jag inte gjort så mycket suttit vid datorn, sett ett halv oc avsnitt.. kommer antagligen inte hända så mycket mer spännade saker än det.. ska kanske gå och se andra halvan av oc avsnittet nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0