Linnéa nästa tennis proffs

Igår var jag cool och spelade tennis eller man kanske kan säga att mikael,erik, johan och johan spelade... för dom var ganska mycket bättre än mej, hihi. Först körde vi jag och mikael mot johan och johan och det gick väl så där, mikael fick springa över hela planen och ta alla bollar för om jag slog på bollen for den knappt över nätet, hihi.
Sen sa dom att dom skulle köra seriöst och då gav jag upp direkt och lät erik spela istället för mej. Men det var ganska kul att kolla på också=)
Jag fick äta hos mikael och sen såg vi på kort på honom när han var jätte liten och han var ite bara lite söt! haha.

Idag hade jag tänkt vara med celina men hon var på nolia så det sket sej men jag ska vara med stina och det blir nog sista gången innan jag far till mallorca, vi ska väl hitta på någe kul, kram


         jag vill påstå att jag var väldigt insatt i tennis spelet ;P

Kommentarer
Postat av: Jon

DINA SKOR LINNÉA!! :D!!

2008-08-05 @ 23:58:18
URL: http://metrobloggen.se/jonolono

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0