Sista sommarlovs dagen...

Japp då var det skola imorgon... hur känns det? njo lite trevligt med kompisana och så men sen kommer jag och tänka på läxor, prov, tråkiga lektioner och broarna..( bara ordet broarna ger mej ångest) Men 9:an kommer säkert ge massa roliga minnen=)
Vet inte vad jag ska ha för kläder... men jag kanske ska kolla det innan jag går och lägger mej så jag inte ska springa omkring som en galning i morgon...haha.

Idag har jag färgat håret, det blev väl ganska bra=) så jag var duktig och Cyklade i spö regnet så jag blev mega blöt och sen efter jag var klar cyklade jag hem och det regnade lika mycket så då blev jag mega blöt igen...
Cyklade till mikael där simon också var, dom var wow nördar och spelade nästan hela tiden... men det var ganska kul ialla fall.

Ikväll var jag med stina och vi gjorde kladdkaka för att det var sista dagen på sommarlovet, den blev god och vi blev jätte mätta.

Men nu kanske man borde gå och lägga sej efter som det är skola i morgon... klockan halv 7 ska jag upp.. ses,kram

Kommentarer
Postat av: Mikael

Livet är hårt :(

2008-08-21 @ 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0