Hemma

Tjosan äntligen hemma=) eller det var ju jätte trevligt i mallorca men skönt att vara hemma också=) Jag har inte blivit så brun men lite färg har jag fått. Jag har varit modig och hållt i en uggla och två papegojor också. Kvällarna var jätte roliga vi satt och spelade kort medans det var kvälls show=)
Några kvällar var det dans och jag kan säga att jag och johanna var jätte coola som dansade med alla andra barn (3-7 år typ) haha
Det var ganska konstig mat där men antigen så vande jag mej eller så blev maten bättre, haha
Men något av det fulaste jag har sett var the simpson dubbat till tyska! alla program på kanalerna vi hade var dubbat till tyska utan text eller någe...haha såg det bara för att dert lät så kul,hihi
 dagen vi for hem var lite jobbig, 1 och en halv timme buss till flygplatsen sen 3 och en halv timme till stockholm, springa till incheckningen, snabb äta någe och sedan vidare hem till skellefteå. direkt jag komme hem tog jag mobilen och la den i fikan jag har alltså varit uten min lilla drog i en vecka, sen typ direkt till min efter längtade mikael! Fy vad jag har saknat honom, man ska inte plåga sej själv och vara borta från personer man älskar!

Imorgon blire stina och vi ska väl göra någe kul henne har jag också saknat! Vill vara med alla som jag inte har varit med på länge och snart börjar ju skolan om... jobbigt... men jag får väl försäka överleva.

Men nu ska jag kanske försöka sova?är inte så trött men, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0