Lördag

Igår hade vi sovmorgon till kl 10 men ändå var jag jätte trött hela dagen...haha inte för att det var någon jobbig dag, engelska och no sen lunch och vi slutade. Jag och stina for till Mikael och åt glass, Laestander och Erik var också där. Efter att ha varit där en stund for vi hem till mej och åt middag sedan vidare till Stina där vi satt barnvakt åt en pojke som heter Alfred vi såg lite av jönsson ligan och sedan hancook (som jag tycker var ganska så bra). Vi åt lite godis, chips och körde charader,haha. 

Idag har jag varit duktig och städat mitt rum och så=) For ner till stan för att kolla på en kjol som jag vill ha men den fanns inte i min storlek så jag prövade en i en annan färg, nästan min storlek  ( som inte var like snygg men ialla fall ) den satt mycket  bättre men sen hittade jag en svart som nästan såg likadan ut som den jag ville ha från början, köpte den men jag vet inte om jag ska ta den andra ialla fall.... har lite beslutsångest över det...

Men ikväll blire kung gu panda och lite sånt smått och gått=) haha hare bra, kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0