Första dagen på skolan

Japp då var skolan igång igen... gamla vanor kommer tillbaka. Tidigt fick man stiga upp i morse, halv 7... Lite kul är det ju att träffa alla i klassen och så men  nästan direkt blev man less när dom informerade om en massa skol shafs, schemat, skåp, nya lärare, sexorna, regler m.m
Vi fick schemat som var ganska bra, så gick vi till flaggstången där rektorn hade ett tal som man inte hörde någonting av om man stog mer än typ 5 meter ifrån henne men, men vi fick en glass lite senare och en rast på en halv timme,trevligt, trevligt=)
klockan 10.20 fick vi sluta och jag for hem till mikael=) vi har bakat en blåbärs paj som belv jätte god, komme just hem där ifrån och är jätte trött för efter som man måste stiga upp så tidigt nu när det är skola men om jag går och lägger mej kommer jag inte kunna sova... typiskt mej, haha men man kanske kan försöka? ses, kram 

Kommentarer
Postat av: Mikael

Jag är så bra på att baka :D

Men du stavar fel hela tiden :P, Men du är söt :D

2008-08-20 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0